mandag den 10. august 2009

Shopping gør nas - i pengepungen og i benene

______________________________

Tine og jeg har været i København i dag - med omkring 30 minuter i tog til indre København, er det ikke hverdag vi tager ind til byen for at shoppe.
Syntes selv jeg fik købt nogle gode basic-ting, som kan bruges meget her til efteråret, hvilket er godt, da Tine og jeg har lavet en aftale om, at der ikke må bruges så mange penge på tøj de kommende måneder.
Det skyldes bl.a. at vi begge skal starte i gymnasiet, og der skal bruges penge på mange andre ting, så vi må prøve at finde en balance :)



Jeg flasher nogle af mine køb i morgen - er simpelthen så træt lige nu.
For som overskriften siger - shopping gør nas i både pengepungen og benene. Det har nok nået med at gøre med, at når man ikke kommer kommer til byen helt så ofte, så må man tage en stor runde en gang i mellem (herfra kommer smerten i benene), men hvis man derimod bor tættere på - eller har en bil (:)) så kan man tage lidt ad gangen, som dagene går.

Haha tænker over meget spændende ting kan i se ;)

/Victoria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar