mandag den 10. august 2009

Så åbnede Danmark for sluserne..

____________________________________________

Hvad sker der for vejret i dag? Da jeg vågnede, kunne jeg slet ikke forholde mig til det så mørke vejr, i forhold til resten af ugen. Faktisk sov jeg en smule over mig, men hvad gør det, når det alligevel er sommerferie?
Ifølge dmi.dk bliver der ikke meget sol de næste par dage, så jer der ligesom mig, havde glædet sig til en første skoledag (eller arbejdsdag) med sol - øv, øv, øv!!

Tilgengæld kan jeg glæde mig over en god nyhed! For to dage siden fandt jeg tre par bukser i kælderen liggende i en kuffert, det skyldes at bukserne har været min mors, da hun var ung. Alle tre passer mig og det er denne sæson, man skal have dem på. De er højtaljede og lidt baggy, men ikke i haremsbukse-stof, da dette stof er en del tykkere..

Bukserne er i mørkeblå, lyseblå og orange. :)
De mørkeblå ligner dette skønne par fra DKNY, som jeg også har haft i kikkerten, siden jeg så looket i den britiske udgave af Vogue. Herligt! Skal nok dukke op på bloggen i nærmeste fremtid..




Faktisk er der en del mere at fejre, nu når efterårsvejret kommer. I lørdags var jeg på shopping med min mor, hvor vi fandt en skøn, grå jakke, som jeg fik.
Også denne kan jeg spejle i DKNY's a/w '09, så det efterlader mig med et stort smil - jeg glæder mig til at have den på.

Her er lidt lækre billeder fra DKNY's runway, nu når jeg alligevel har snakket så meget om det.
Den første jakke ligner lidt min - dog med nuancer.



Håber i trods vejret har nogle gode dage..
/ Tine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar