torsdag den 1. april 2010

hat having?

- Tine
______________________________________


Okay, jeg ved godt, at jeg skrev i forrige indlæg, at det snart var sommer. MEN .... så begyndte det at sne(!) - Ikke særlig sommerligt. Det er vel sandt at "julen varer lige til påske".

Anyway, når det engang bliver sommer, så ønsker jeg mig brændende en hat! Især efter jeg så dette billede af Vanillascented. Hun forstår det virkeligt! Jeg tror umiddelbart, jeg vil gå efter noget lignende (sort) - men hvis man er modig, kan man gå efter en mere sommerlig version. Uanset hvad tror jeg, at hattene vil blive populære :-)



hat




Sources: Vanillascented , Stockholm Street Style , The Sartorialist

2 kommentarer:

  1. jeg stemmer for bowler hatten :D

    SvarSlet
  2. Mmmm, også mig - de holder! Måske kunne man finde en bowler i sandfarvet. Det kunne være ret cool :)

    SvarSlet