lørdag den 24. oktober 2009

TIP

- Victoria
____________________________

Jeg har - ligesom andre bloggere - snakket om bl.a. disse fantastiske sko:

De øverste er fra Vagabond og det nederste par fra Zara - og i dag på en lille bytur med Tine og vores veninde, så jeg begge sko! De har begge været udsolgt, men både Jette Riis og Zara har åbenbart fået en ny sending. Købte selv Zara-skoene fordi jeg synes de kan bruges til flest ting - hverdag, fest, sommer og vinter. Tine måtte også bare have dem med hjem :)
- Så hvis man vil have et par, skal man skynde sig ind i Jette Riis og Zara. Synes dog selv, jeg var en smule uheldig, at jeg så begge sko, fordi det var et svært valg at vælge imellem - og mine pengepung fortæller mig, at jeg ikke har råd til begge sko, når der er 4 fødselsdagsgaver forude i november ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar