onsdag den 9. september 2009

Looooooooooove you !

- Tine
________________________________________


I fredags var jeg ude i København med to fra min nye gymnasieklasse, efter vores meget fantastiske intro-tur.
Det betød, at vi rendte rundt med kæmpe-tasker, da vi ikke havde haft tid til at stille alt vores bagage fra intro-turen et sted. Hvis nogen så har set en pige, med en kæmpe blå og rød vandretaske, var det mig !!

Inde på strøget fandt jeg et lækkert køb! Jeg elsker dem. Jeg har ledt efter et par mokkasiner i hundrede år, og finder endelig nogen! - Endda sat 600 kr. ned i pris. Nogen gange har man heldet med sig, right?








Mokkasiner fra Jette Riis, 400 kr.
(sat ned fra 1000 kr)












Dagen efter jeg fandt skoene, fandt jeg dette skønne billede på
paris street style and fashion week - et eksempel på hvordan, man kan style sit look med et par mokkasiner - og hvilken ligheden på hendes og mine er overvældende!
Lækkert...






Nice day, ladies..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar