fredag den 25. september 2009

Join us

- Tine
__________________________________________





Vi har om neo-tribale fællesskaber i skolen på nuværende tidspunkt, og det kommer jeg til at tænke på, når jeg kigger på præcis dette billede.
Billedet er fra en demonstration, og tænkt, alle disse mennesker står sammen og kæmper for det samme, selvom de ikke kender hinanden på nogen måde.

Forresten er der demonstration mod nedskæringer indenfor skolevæsenet (gymnasiet etc.) tirsdag d. 6 oktober, som jeg håber på at kunne tage til. Desværre skal jeg nok på arbejde der, men vil selvfølgelig prøve at få min vagt flyttet..

Hvis I er friske, synes jeg, at I skal tage derind og blive en del af fællesskabet og støtte for en god sag. Jo flere der kommer, des bedre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar