søndag den 27. september 2009

270909

- Tine
____________________________





Gymnasiet er hårdt. Eller. Det har det ikke været indtil nu, hvilket måske skyldes mit manglende engagement.
Faktisk har min gymnasietid indtil nuværende tidspunkt gået ud på, at tage i skole og sidde i stort set 4 moduler på facebook, crazy taxi, bubble struggle 2 eller fly the copter. Ikke særlig hårdt-arbejdende!

Hvad gør man, hvis man mangler inspiration til sin hverdag? Spørgsmålet har været i mit hoved i flere uger. Tricky...

Min manglende koncentration som problem gik først op for mig nogle dage/uger siden. Men overskuddet har ikke rigtigt været der, til at skifte indstilling. Min veninde fortalte, at ikke en eneste kom igennem gymnasiet uden at tænke "er dette virkelig mig", eller
"puh, det er alt for hårdt det her!" - så det er vel altid en trøst.

Nu må jeg vel hellere lige tage mig sammen inden de første karakterer bliver givet om to uger. Damn you.
Jeg ser frem til nogle uger, hvor størstedelen af det, jeg indtager bliver kaffe, hahah! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar