torsdag den 6. august 2009

Steger vi hanekyllinger.. ?

________________________________________

.. Pyh, her er varmt udenfor! Måske er det bare forskellen på Danmark og Island, der er overvældende, eller er her virkelig så varmt?
Da jeg stod op i morges, og gik ud på terrassen klokken 9, var der 25 grader! :)

Jeg havde egentlig iført mig et par hullede jeans og nogle høje sommerstøvler, men det måtte jeg smide (:

-

Faktisk har jeg haft et lille DIY projekt her til morgen. Jeg besluttede mig for, at slide i mine selvklippede shorts. Så jeg var på opdagelse nede i min fars værktøjskasse.

Man føler sig super inteligent, når man sidder ved et bord og bruger sandpapir til bukserne :)

Midt i min kreative projekt kom postmanden forbi - hans ansigtsudtryk sagde en del, noget i stil med: "Yo! Du er godt klar over, at det er bukser du har i hånden - ikke træ!" Woops, lidt pinligt..

Til det helt store projekt blev det dog ikke, da jeg skulle skynde mig ud af døren. Jeg endte med at iføre mig et par mini-shorts, gladiator sko, top, mini-jakke, sløfte til håret (jeg eeeeeelsker hårpynt) - og diverse smykker. :)




Et hurtigt, uheldigt billede blev det til - men heller billede end intet billede, så her er det :)

BRANDS: Top: Bik-bok, Jakke: H&M, halskæde: H&M, shorts: Selvklippede, Sko: Bianco, smykker: ukendt butik i holland.

Håber i nyder vejret alle (:
/ Tine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar