tirsdag den 4. august 2009

Sienna Miller i Gucci fra top til tå!

______________________________________________


Til premieren på filmen "G.I. Joe: The Rise of Cobra" (som får premiere i Danmark d. 14 august) - så man Sienna Miller i en fuld kopi af Gucci-modellen Anja Rubik. Det kopierede look er inklusiv håret.

Jeg er selv viiiiiiild med Sienna's stil, den lidt afslappede, så hvorfor begynde at kopiere et helt look, når hun har sådan en god, perfekt sammensat stil i forvejen?

Hvad synes I? Er det for meget, eller synes i det er fedt? Og ville i selv gøre det?
- Personligt, synes jeg det er vores små "forskelligheder", der viser hvordan vores stil er, så I kommer nok ikke til at se mig i fuld kopi. - Hvilket jeg heller ikke har råd til! (:





Til venstre: Sienna Miller til premiere i Tokio.
Til højre: Anja Rubrik på Gucci's runway.
Source: www.vogue.de


/ Tine

2 kommentarer:

  1. Jeg synes nu ikke at det klæder Sienna Miller.. Tænker faktisk lidt på en mand, når jeg kigger på hende. Men hende på catwalken kan sagtens bære outfittet!



    http://lifebyrl.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, jeg synes også Sienna Miller ser bedre ud i sin "sædvanlige" stil.

    Jeg er enig med, at outfittet ser godt ud på modellen :)

    - Tine

    SvarSlet