søndag den 9. august 2009

On the way ..

_______________________________

Igår dag, aften og nat var Tine og jeg til Slagslundefestival med nogle veninder.
Det var virkelig hyggeligt, og det var også sidste aften med vores veninde Amalie, som rejser til USA et år :(
Men vi fik det bedste ud af det :)

Tine og jeg (sorry, lige et fulde-billede, kunne ikke finde andre af os begge to:))



Så igår snakkede jeg om denne pinke nederdel, som Taylor Momsen fra Gossip Girl har haft på til et Topshop-arrangement
(evt. se billede i nedstående indlæg). Det er bare sådan, at jeg igår jo var til Slagslundefestival, og ikke kunne byde på den.
Det var virkelig ærgeligt, men må bare vente på, at den kommer på ebay igen :)

I stedet fandt jeg denne fine kjole, som jeg kunne købe med det samme, så jeg ikke hele tiden skulle byde - Leighton Meester har båret den samme kjole, og som sagt - elsker Gossip Girls- stilene, både on og off-screen.



(klik på billedet for større størrelse)

Den er så på vej hjem til mig - måtte give lidt over 320 kr. i alt - glæder mig :)


/Victoria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar