lørdag den 25. juli 2009

TOP 5 accesories - TINE // VICTORIA

______________________________________________




Som der tidligere er blevet skrevet, så har vi skulle finde 5 accessories til under den nette sum af 300 DKK.




Tines:





BRANDS: Paliet headband: Topshop ca. 44 kr, Blomster solbriller: Topshop ca. 130 kr, Bælte: Miss Selfridge ca. 130 kr. Taske: Miss Selfridge ca. 190 kr, armbånd: Oasis ca. 104 kr.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Personligt ville jeg beskrive min stil, som en blanding af den "stilfulde" (black and white), med lidt hippie/flower-power, der godt kan lide at prøve nogle lidt (!) mærkelige ting engang i mellem :)

Stilen er jo den udvendige måde at vise sig selv på, med det sagt, kender man jo ikke en person,
selvom man har set dens tøjstil.


Hvorfor har jeg valgt lige præcis disse accessories?
Headband:
- Da Victoria og jeg var inde og se Britney Spears' koncert i Parken, så jeg en pige med et lignende paliet-headband – hvor hun havde sat en blomst i. Jeg syntes at det var så sødt, at jeg ville efterligne lidt. Derfor har jeg valgt dette headband fra Topshop (som vi også har brugt i vores ”Sequin-indlæg”.)
Desuden er jeg i forvejen stor fan af hovedpynt - hatte, sløjfer, hårbøjler mm.

Blomster-solbriller:
- Jeg elsker simpelt hen solbriller! Det må være min yndlings accessorie. Det gik op for mig, at jeg kun ejer ét par. ET PAR?! Så der måtte et par solbriller på access-listen. Dette er et smukt par fra Topshop. Blomsterne gør solbrillerne sommerlige og feminine, mens det sorte gør brillerne lidt mere ”rå” – samtidigt med at de kan bruges til alt slags tøj.

Bælte med guldhægter:
- Jeg er vild med Balmain's kollektion. Især i år har den været fantastisk!
Da jeg ikke har råd til noget fra kollektion, og er modstander af at købe noget 100% look-a-like, syntes jeg dette bælte er flot, og har lidt af looket fra "officer-looket" (Balmains kollektion)



Sort/hvid skuldertaske:
Efterhånden er jeg blevet afhængig af små skuldertasker, man kan have de vigtigste ting i.
Ting jeg altid har med: Mobil, iPod, læbepomade, solbriller, og småpenge.
Min skuldertaske er bare lidt stor, så ønsker mig en lidt mindre en :)
Syntes denne var sød, og da den er sort/hvid kan den bruges sammen med alt tøj. Herligt!

Sølvarmbånd:
Jeg har gået og ledt efter nogle rå sølvarmbånd, gerne med nitter på, i laaaang tid nu. Dog har jeg intet fundet. I min søgen fandt jeg dette armbånd, som er vildt lækkert – og det er SØLV! Jeg mangler konstant sølv-smykker, så det er godt. Købte i starten af sommeren et par gladiator-sko, med sølv-nitter, hvilket jo er fedt – desværre har jeg flest guldsmykker, og det er jo kikset at rende rundt med sølv-nitter og guld-smykker. Dilemma?! Derfor ville dette armbånd være perfekt i min smykkeæske!


________________________________________________________________




Victorias:





Først skal det siges - jeg beundrer virkelig folk der kan leve en stil helt ud - helt hippie, helt mærkevarer, helt emo, helt pop.

Nogen gange tænker jeg 'shit det ville være fedt, kun at have en gardarobe med blomster, farver, hippie-agtig und so weiter..'
Andre gange tænker jeg at en gardarobe fyldt med stilrene ting, sort/hvid, navy-farver kunne være fedt.
Men personligt: det kan jeg ikke. Noget af mit tøj er hippie-ish, andre det lidt mere stilrene og sådan er det for de fleste - derfor har jeg en mere blandet stil :)

HVORFOR: Har valgt disse fem accesories, fordi de er min stil, og så syntes jeg, at de hver for sig siger enten party, casual, vintage - men hvis man sammensætter en af dem med et andet, giver de et helt andet udtryk, hvilket jeg syntes er fedt! - De fem accesesories er hver for sig gud, men jeg syntes også, at man sagtens kan blande dem, fordi de på en eller anden måde passer sammen (;
Ens tøj behøver jo heller ikke at være matchy-matchy, og hvis man kan pull-off et look med forskellige stile, så kan Victoria lide det!

Tasken - med palietter, som jeg syntes gør den fed og mere speciel, end hvis det bare var en normal sort taske - og så kunne den være god at have med i byen!

Huen - giver et mere casual udtryk, men sammen med tasken .. kan ikke sige andet end NICE!

Smykkerne: Syntes at de alle sammen har lidt vintage-style over dem - og hvis der er noget jeg elsker, så er det smykker der er/ligner vintage!


Rimelig tydeligt at jeg beundrer Mary-kate Olsen! :)





BRANDS: Taske: Miss Selfridge ca. 210 kr., hue: Topshop 60 kr, øreringe: Miss Selfridge 112 kr, armbånd: Asos 74 kr, ring: Oasis 76 kr.






/Tine & Victoria

2 kommentarer:

  1. lovely blog!!

    fashionminority.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Thanks :)
    I've checked yours out, it great too!

    / Tine

    SvarSlet