onsdag den 22. juli 2009

Searching for ..

_____________________________________


Tine og jeg har snakket om at shoppe i starten af august måned (hvilket er
meget heldigt, da der på min konto står minus lige nu-
mangler endda stadig at købe tre gaver og skylder MANGE penge - sorry mor :))
Og så er der også lige Beatday billetterne .. de er det første jeg køber i august måned!
Så skal jeg ikke tænke mere på det (;

Jeg plejer altid at bruge flere timer sammen med Tine i H&M -
og vi skal jo også forbi ALLE H&M'erne ...

Disse items skal jeg helt klart kigge efter næste gang, jeg er i H&M:

(Klik på billedet for større størrelse)



Alle tingene er faktisk for H&M!

Støvler, 349 kr - 4-pack ringe sølv, 29.95 kr - hue 49.95 kr - sort plasticring 29.95 kr - sølvarmbånd, 49.95 kr - beige halstørklæde, 99 kr.

Tror desværre at støvlerne hurtigt bliver udsolgt :(
Men har ingen penge til dem før august, så må bare håbe... (For SKAL have dem!!!)
Har længe manglet nogle støvler ... og nu har jeg lige købt nogen uden hæl,
og så mangler jeg bare nogen med!


/ Victoria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar