fredag den 10. juli 2009

GET THE LOOK

__________________________________________

Da jeg så dette billede af modellen og designeren Erin Wasson, elskede jeg kjolen, ligesom mange andre.
Mange blev chokeret over den ’see through lace dress’ hun bar …
Måske ikke det smarteste at tage på til et TEEN Vogue event (TEEN med store bogstaver!)















Man kan købe den på whyred.se - til ca. 950 danske kroner..

Men jeg sad og kiggede lidt rundt på Topshops hjemmeside, og fandt en bodycon, jeg syntes
mindede om den fra WHYRED.
Og så til kun 40 pund – omkring 350 danske kroner. Det gode ved den er, at den både er
billigere og at den ikke er gennemsigtig, udover på armene, hvilket gør den mere praktisk og
'wearable'. (:












Ved ikke med jer, men kunne godt være et af mine næste køb –
efter jeg har købt 2 x fødselsdagsgave, afskedsgave til min veninde, som rejser til USA og
selvfølgelig en Beatday billet :)


/Victoria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar