torsdag den 16. juli 2009

Åh sommerferie!

_________________________________________




I morgen tidligt (!) tager jeg til Island i to uger, hvilket formegenligt bliver
super fedt! Jeg glæder mig i hvert fald :)

Min familie og jeg tager rundt til hele Island, så jeg kommer til at opleve
forskellige ting, som fx. Hvaler (forhåbentlig), vandfald, gejsere, bjerge, og
spa-bade :D Min mor har undersøgt hovedstaden Reykjavik, og har fundet
en butik med upcoming islandske designere, som jeg håber, vi har tid til at
tage et smut forbi.
- Upcoming designere - og design som helhed - er jo altid spændende (:

Bloggen vil ikke være helt forladt, da Victoria stadig er hjemme - endnu.
Men hun rejser indenfor den næste uge, hvilket jo er fedt for os, da vi ikke
behøver at være "hjemme uden godt selskab"

Forhåbentlig kommer vi hjem igen, med masser af inspiration og nyt input
til bloggen (:

Forsat god sommerferie, håber I også skal spændende steder hen :)


/ Tine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar